۲۴ فروردین ۱۴۰۲، ۱۸:۴۱

در بیانیه‌ای تاکید شد؛

نابودی اسرائیل نزدیک است

نابودی اسرائیل نزدیک است

سمنان- پایگاه مقاومت بسیج استانداری سمنان به مناسبت روز جهانی قدس بیانیه‌ای صادر و در آن بر نزدیک بودن نابودی اسرائیل تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، پایگاه مقاومت بسیج استانداری سمنان به مناسبت روز جهانی قدس بیانیه‌ای را صادر کرد که مشروح آن در ادامه منتشر می‌شود:

«اسرائیل ۲۵ ساله آینده را نخواهد دید» مقام معظم رهبری

روزی که امام روح الله (ره)، آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را روز قدس نام گذاری کرد، کمتر کسی تصور می‌کرد که این حرکت از چنین قابلیتی برخوردار باشد که به بسیج جهانی علیه رژیم تا دندان مسلح و کودک کش اسرائیل با آن حامیان گردن کلفت تبدیل شود، که محو این غده سرطانی به یک باور همگانی تبدیل شود

اما امروز به برکت آن ایده الهی حضرت امام (ره) موجی از انزجار و نفرت علیه رژیم صهیونیستی در جهان ایجاد شده، وحدت و انسجام عظیم بین ملت‌های مسلمان به وجود آمده و مقاومت و ایستادگی در درون مردم فلسطین به یک راهبرد کلیدی تبدیل شده و اسرائیل را در بدترین شرایط در داخل و خارج قرار داده به نحوی که نه توان مقابله با گروه‌های مقاومت را دارد و نه می‌تواند بحران‌های داخلی‌اش را مدیریت کند.

نابودی اسرائیل دیگری یک آرزو نیست، حتی در درون این رژیم هم پذیرفته شده و به قول رهبر خبیر و بصیر انقلاب امام خامنه ای (مد ظله العالی) حتی برای نابودی عجله هم دارد. دیگر هیچ خبری از رؤیای نیل تا فرات مطرح نیست، جبهه مقاومت اسرائیل را در درون سرزمین‌های اشغالی محبوس و زمین گیر کرده است. رژیم غاصب تمام توانش را با کمک حامیان به کار گرفته تا زمان نابودی‌اش را به تأخیر اندازد.

امسال نیز در لبیک به دعوت امام جامعه مسلمین و در راستای وظایف الهی و انسانی خود و در دفاع از مردم مظلوم فلسطین با گام‌های مستحکم در روز قدس به صحنه می‌آییم و با اراده قوی و مشت‌های محکم، نابودی هرچه سریع‌تر این غده سرطانی را فریاد می‌زنیم.

کد خبر 5753989

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha